.
Ağlamamız için o kadar çok neden varki!
Ağlayalım,O'na layık kul olamadığımız için
Ağlayalım,habibine layık ümmet olamadığımız için
Ağlayalım,Rabbimize ve Efendimize bakacak yüzümüz olmadığı için
Ağlayalım,o dehşetli günde o kadar günahlarla nasıl Rabimizin karşısına çıkacağımız için...