Necip Fazıl Kısakürek!

Ne güzel söyler üstad...
Dagi tanıyan,nasıl tanımaz uçurumu.
Madem ki yükseliş var.inis olmaz olurmu,
Çok beğenirim yazılarıni şiirleri ve sözlerini.
Ruhu şad olsun...
Allah razı olsun emeğine sağlık harika konu.
 
Üstadın her sözü günümüze göre söylenmiş sanki. Emeklerinize sağlık. Allah cc razı olsun inşaallah.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst