Şevket OKYAY(Resimli) Nefsim

Cevap: Nefsim 'Resimli Şiir' (Şevket Okyay)

Çok güzel duygular içten gelerek yazılan bir şiir Bu kadar özveriyle hazırlanmış bir Emek tek kelimeyle Harika .kalemin susmasın yüreğine sağlık.Devamını dilerim.ALLAH C.C razı olsun..

"sıla" Kardeşim ne güzel ifadeler bunlar.
Tabii ki bu sözlerin menbaı, dup- duru bir yürek,
İman nurunuzun dile yansımasıdır.
Teşekkürler.
Okuyan gözlerinize sağlık.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst