Bir ben eksiktim bende geldim

sevdeanne

Yeni Üyemiz
.
selamün aleyküm millet baktım bir ben eksikmişim burda bende geldim tamam oldu halaykambersiz düğün olmazmış mahzun garip hayırlı uğurlu olsun siten
Hoş geldiniz.. Sefalar getirdiniz.. hepinizde Aramızdasınız Üyeliğimde hayırlı ve daim olsun..
Güzel paylaşımlarda buluşmak ümidiyle..
Selam ve Dua iLe..hepinize kuzcuklarım:P

.
 
Ayy ben bu " Annece " konuşmaları ikiyerden hatırlıyorum :)

Ve Aleyküm Selam Abla .. Hoşgeldin ..
 
we aleykümüsselam annelerin annesi hoşgeldin.Allah cc. razı olsun inşallah.üyeliğin hayırlı ve daim olur inş.........tekrar h.g
 
ben geç kalmışım yavf amakararsiz
olsun geç olsun güç olmasın dimiblush
hoşgeldin sefalar getirdin sevde annem halay
nerelerdesin sen ne vakittir hiç birde yoktun 20j

özledik seni şükür kavuşturana tekrar hoşgeldin aramıza:gül:gül:gül
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst